TIEDOTE – VAROITUS MAHDOLLISESTA PETOSYRITYKSESTÄ

Hyvä asiakas, yhteistyökumppani tai työnhakija,

Haluamme tiedottaa teille mahdollisesta petosyrityksestä, joka liittyy ulkomaalaiseen toimijaan, joka on esiintynyt Konjunktuuri Oy:nä ja tiedustelee kiinnostusta työpaikkaan. Haluamme selventää, että tällainen toiminta ei liity millään tavalla Konjunktuuriin.

Olemme saaneet tiedon siitä, että jotkut ulkopuoliset henkilöt ovat yrittäneet hankkia tietoja ilmeisesti sattumanvaraisesti valituilta ihmisiltä tarjoten työpaikkaa Konjunktuurilta. Yhteydenotot on tapahtuneet Whatsapp-sovelluksen välityksellä ja kielenä on ollut englanti. Haluamme korostaa, että tällaisiin tiedusteluihin ei pidä vastata millään tavalla.

Mikäli olette saaneet vastaavanlaisia tiedusteluja tai havainneet epäilyttävää toimintaa, pyydämme teitä olemaan yhteydessä meihin tai paikalliseen poliisiin ja antamaan heille tarvittavat tiedot tutkintaa varten.

Korostamme, että meiltä ei ole vuotanut mitään yhteystietoja, henkilötietoja tai muitakaan tietoja. Yhteydenotot ovat tapahtuneet meille ennestään tuntemattomille ihmisille, jotka ovat soittaneet tänä aamuna meille ja kertonut, että on saanut tällaisia yhteydenottoja.

Jos teillä on kysymyksiä tai huolenaiheita, voitte ottaa yhteyttä meihin sähköpostilla osoitteeseen hallinto@konjunktuuri.fi tai puhelimitse numeroon 050 407 7620

Kiitos yhteistyöstänne.

Ystävällisin terveisin,